پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251439
ورودکنندگان به بازار رمزارزها اطلاعات خود را بالا ببرند/پليس اجازه رفتارهاي مجرمانه در فضاي مجازي نمي‌دهد
تاریخ انتشار : 1401/04/07 08:18:07
نمایش : 816
رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري گفت: افرادي که در شبکه‌هاي اجتماعي به دنبال سرمايه‌گذاري هستند و قصد ورود به بازار رمزارز ديجيتال را دارند توصيه اکيد مي‌شود قبل از اينکه سوادشان به اندازه کافي در اين زمينه بالا نرفته و تحقيقات جامع و کامل نداشتند، به هيچ عنوان به اين بازار ورود نکنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي عسگري رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: بازار رمزارزها بازار پيچيده‌اي است و پيگيري تراکنش‌هاي مالي در آن دشوار است.

وي با بيان اينکه يکي از هم‌استاني‌ها در همين زمينه با اعتماد به يک فرد در فضاي مجازي گرفتار شده و کل داراييش را از دست داده بود تصريح کرد: زماني که ايشان به پليس فتا مراجعه کرد هيچ سرنخي در دست نداشت و نياز بود اقدامات فني و پليسي انجام شود و اين موضوع يک ماه زمان برد و در اين مدت همکاري خود شاکي هم کمک بسياري کرد.

عسگري گفت: بعد از اين مدت که محرز شد محل سکونت مجرم کجا است، با هماهنگي مراجع قضايي مبدا و مقصد، مجرم دستگير شد و کل وجوه مال‌باخته به حساب ايشان واريز شد.

رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري اضافه کرد: افرادي که در شبکه‌هاي اجتماعي به دنبال سرمايه‌گذاري هستند و قصد ورود به بازار رمزارز ديجيتال را دارند توصيه اکيد مي‌شود قبل از اينکه سوادشان به اندازه کافي در اين زمينه بالا نرفته و تحقيقات جامع و کامل نداشتند، به هيچ عنوان به اين بازار ورود نکنند.

وي بيان داشت: مجرمين همواره به دنبال افراد ناآگاه هستند که بتوانند آن‌ها را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

عسگري در انتها به مجرمين سايبري هشدار داد که پليس فتا به‌صورت هوشمندانه فضاي مجازي را رصد مي‌کند و هيچ نقطه امني براي رفتارهاي مجرمانه اين افراد وجود نخواهد داشت.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html